tirsdag den 19. januar 2021

Boxershorts i herrestørrelse - første forsøg

For nogle dage siden fik jeg endelig  afprøvet Minikreas mønster på boxershorts i herrestørrelse. Efter en del gennemlæsninger lykkedes det mig endelig at forstå vejledningen helt, og jeg fik syet et par boxershorts, som min kæreste kan passe - og som han gerne vil gå med. 
   Dog fik jeg ikke lige placeret elastikken oven på stoffet, da den elastik, jeg havde, var lidt for tyk, til at jeg i så fald kunne holde stoffet på plads. Det var nemlig en lidt tyk elastik, som jeg plejer at bruge til joggingbukser, så planen er at få købt en tyndere elastik, der egner sig bedre til boxershorts. Og så skal jeg nok prøve at få syet elastikken oven på stoffet. 
   Det var sjovt at sy boxershorts, og jeg har en del stofrester liggende, der kan bruges til formålet, så det er planen er få syet nogle flere. Modtageren vil gerne bruge dem, og jeg har lovet mig selv, at jeg må købe nyt stof, når jeg har brugt lidt mere fra gemmerne. Af samme årsag skal jeg også have syet nogle flere leggings til datteren, men selvfølgelig også, fordi hun mangler. 
   Tak, fordi du læste med. 

1 kommentar:

  1. De er da rigtig fine, dejligt at få brugt rester og dejligt, når modtageren vil bruge det der bliver lavet.😊

    SvarSlet

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...