onsdag den 29. januar 2020

Hvem sagde strikke?

For et år og to dage siden havde jeg besøg af en veninde, som sagde til mig, at jeg skulle skynde mig at blive færdig med de strømper, jeg var i gang med at strikke. Jeg var nemlig højgravid, og hun var sikker på, at den forestående fødsel ville betyde en lang strikkepause for mit vedkommende. Og hun fik helt ret! Samme aften gik vandet, og dagen efter kom yngstesønnen til verden. Strikketøjet lå herefter urørt hen ganske længe. Ja, faktisk helt til i dag, hvor jeg fik øje på det! Efter et år og to dage! Så længe har jeg ikke været om et par strømper før, men jeg strikkede straks en omgang på den ene strømpe, så jeg ligesom er i gang igen. Jeg har ikke tid til at strikke før i weekenden, tror jeg, men nu vil jeg i hvert fald forsøge at få dem færdige, inden der er gået endnu et år. Imellemtiden vil jeg tænke lidt over, hvad jeg skal i gang med at strikke derefter.

Tak, fordi du læste med.

2 kommentarer:

  1. Fine farver, spændende hvad dit næste strikke projekt bliver.😊

    SvarSlet

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...