fredag den 31. januar 2020

Solskin og blogaktivitet

I dag har det været en rigtig solskinsdag, og jeg var heldig, at jeg nåede ud i det gode vejr. Jeg har nemlig været meget inde i dag (til møde, til tandlæge osv.), så jeg har virkelig nydt det, når jeg indimellem lige har været lidt ude, selvom det mest bare har været for at komme fra ét sted til et andet.
Jeg har nu skrevet et blogindlæg hver dag i denne måned, men fremover vil der nok gå lidt længere tid mellem indlæggene, for ellers bliver det for svært at nå. Det har dog været en rigtig spændende udfordring, og det har også betydet, at jeg selv har (gen)fundet flere spændende blogs. Det har samtidig været hyggeligt, at flere har skrevet kommentarer til flere af mine indlæg (tak for det), og det har været hyggeligt selv at lægge en kommentar eller flere,  når jeg selv har været på besøg rundt omkring i blogland. Jeg glæder mig over (følelsen af) fornyet energi og aktivitet i blogland.

Tak, fordi du læste med.

6 kommentarer:

  1. Det er super flot du har "klaret" udfordringen med at lave blogindlæg hver dag. Og rigtig hyggelig at læse med -men jeg kan nu godt forstå at der fremover går lidt længere imellem indlæggene.😊
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Sikke en blå himmel, den har vi ikke set her i flere dage. Lige nu (søndag morgen) skinner solen lidt, men blå himmel det har vi ikke.
    Flot at du fik skrevet hver dag. Den gjorde jeg også de første år, og jeg fatter ikke, hvordan jeg fik tid til det. Nu bliver det sådan cirka hver anden dag. Og det er helt fint med mig, så forstår dig godt...

    SvarSlet
  3. Jeg har ikke nået at læse alle dine indlæg endnu, men det kommer 😉 Men jeg håber også på lidt mere aktivitet og kommentarer i blog land 🙏🏼 god weekend, kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, fordi du læser med. Jeg har perioder, hvor jeg løbende følger med i blogland, men det modsatte er også tilfældet. Så indhenter jeg "det forsømte" ved et "opsamlingsheat" på et senere tidspunkt.😉 God weekend.🌞 Kh. Christina

      Slet

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...