mandag den 6. maj 2013

Brug af stofrester

Faktisk går det ret godt med mit "brug stofresterne, før der må købes nyt stof"-projekt. I går syede jeg to par bukser til husets yngste, og igen valgte han selv stoffet.
I
I dag har jeg været flittig i øvelokalet, og mens fuglene har kvidret udenfor, har jeg øvet skalaer, etuder og et moderne stykke musik indenfor. Det har været en skøn, skøn øveformiddag, og jeg er helt "høj" og i rigtig godt humør! 
   Efter frokost havde jeg et par timer helt for mig selv, hvor der hverken stod praktiske gøremål, arbejde eller vigtige aftaler i kalenderen, så jeg fortsatte lige lidt med mit stofresteprojekt, som jo i virkeligheden også er et oprydningsprojekt. Resultatet blev et pudebetræk til en juniorpude og et dynebetræk til en babydyne. Jeg har nemlig bevidst valgt ikke at sy betræk til en babypude, fordi jeg synes, det er lidt overflødigt, da det vist er de færreste babyer, der sover med en pude. Derfor ville jeg hellere bruge stoffet på et ekstra juniorpudebetræk, for det får vi helt sikkert brug for på et tidspunkt.
Og Bamse, der måtte ligge model, da jeg fotograferede det nye sengetøj, var ligeglad med, at pudevåret var til en juniorpude, selvom dynebetrækket var til en babydyne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...