lørdag den 5. april 2014

Stevia er ikke lige min kop te

 Nå, så rendte vi lige ind i sygdom igen. De sidste to døgn har børnene været ramt af sygdom, men nu er de ovre det værste, og jeg er lettet over, at sønnen nu igen går rundt og synger og leger, og at datteren nu igen smiler og pludrer og undersøger alt muligt, imens hun manøvrerer rundt på gulvet. Pyha! Det har været nogle hårde nætter. Nu har jeg bare varme, men glade børn!
   I tirsdags fik jeg tilsendt min præmie fra en give away på bloggen, 200 PROCENT, og den kom lige på det rigtige tidspunkt! Det var nemlig et marcipanbrød og to stykker chokolade fra Nellie Dellies, og da der var sygdom i luften om torsdagen, var det en god ting lige at have noget nyt og spændende sødt i skabet. Ja, ja ... jeg kommer aldrig nogensinde til at købe det selv, for jeg kan ikke li' stevia! (Ja, så er det sagt ...) De tre smagsprøver fra Nellie Dellies, som min præmie bestod af, indeholdt nemlig stevia, men det gjorde ikke nysgerrigheden efter at smage noget nyt mindre.
To stykker chokolade og et marcipanbrød fra Nellie Dellies.
Manden i huset syntes om marcipanbrødet, som var dét, vi smagte i torsdags, at "det smager bittert på en god måde". Sønnen mente, at det var "godt", og jeg ... ja, jeg skulle ikke spise mere end min første bid, for jeg syntes kun, at jeg kunne smage stevia ... og så vil jeg altså langt hellere spise noget, der slet ikke er sødt. 
   Summa summarum: Det positive er, at jeg vandt en fin give away, og at de to herrer i huset fik en god oplevelse. (I øvrigt har jeg ikke engang mulighed for at være med til at teste de to stykker chokolade, som jeg også fik i min præmie, for "nogen" (!) har allerede spist dem, og det er ikke mig ...!)

Dette indlæg er ikke sponseret af Nellie Dellies, men præmien i den give away, jeg har linket til, er sponseret af Nellie Dellies. Jeg er ikke forpligtet til at skrive om min præmie, og selvom stevia-produkter ikke er et hit hos mig, var det en god oplevelse at få en præmie/nogle smagsprøver tilsendt med posten, og den oplevelse ville jeg gerne dele. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...