lørdag den 29. november 2014

Gravemaskiner på bukserne

Ballonbukser med gravemaskiner.
Så fik jeg endelig syet et par bukser til sønnen af stoffet med gravemaskiner på. Billedet er beklageligvis først taget her til aften i dårlig belysning, men jeg synes nu alligevel, at man godt kan se, hvor fint og lækkert stoffet er. Det er købt hos Mor Mona dengang, hun stadig solgte metervarer. (Det er bare først nu, at jeg har fået syet bukserne).
   Min overlocker har lige været til eftersyn, og det var jo helt fantastisk at få maskinen retur, for udover at maskinen er blevet efterset, er  overlockknivene nemlig blevet slebet, og det kan tydeligt mærkes! Hvis ikke det var fordi, jeg skulle passe mit arbejde, skulle jeg have nogle dage, hvor jeg bare skulle sidde og sy. Sådan et eftersyn/en justering kan altså virkelig give fornyet inspiration! 
Der er meget at se til i december, men jeg vil prøve, om jeg ikke også kan nå at få syet lidt indimellem de mange gøremål. Om ikke andet, så for inspirationens skyld. God inspiration giver nemlig godt humør og mere energi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...