fredag den 24. januar 2014

Frugt og grønt

Jaaa! Så kom der nyt fra Aarstiderne; "KUK kassen" og "Eksotisk frugtPosen". Lige i øjeblikket har vi ikke abonnement på nogen kasser fra Aarstiderne, men da jeg i denne uge er alene med børnene i nogle dage, tænkte jeg, at vi skulle forkæles lidt og have det lidt nemt, og derfor bestilte jeg en kasse lækre grøntsager og en pose frugt leveret lige til døren. Uhm! Jeg bliver allerede helt sulten, når jeg kigger på indholdet. 
"Eksotisk frugtPosen" og "KUK kassen" fra Aarstiderne.
Solen skinner, og det er vist ved at være tid til at komme ud i det gode vejr, selvom det er koldt. Vi må bare sørge for at klæde os ordentligt på, og når vi kommer ind igen, skal sønnen og jeg lave mad til i aften af nogle af de lækre sager, vi lige har fået leveret.

God weekend!

Dette indlæg er ikke sponseret af Aarstiderne. Jeg skriver om frugt og grønt fra Aarstiderne, fordi jeg gerne vil dele min oplevelse af og begejstring for god kvalitet og god service.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...