tirsdag den 10. februar 2015

Vinder af giveaway:
'Hønemor' har trukket lod

I går var dagen, hvor jeg et kort øjeblik prøvede at være 'hønemor'. Om eftermiddagen fik jeg nemlig syet en hønehætte til sønnens fastelavnsdragt, og jeg var så heldig, at jeg selv fik lov at prøve den. Imidlertid havde jeg siddet og arbejdet ved en computer hele dagen, og min koncentration var måske ikke helt i top, da jeg skulle sy de forskellige lag stof sammen, for selvom jeg havde været flittig med at sætte nåle i, var der et stykke stof, der kom til at sidde lidt ... øh ... 'sjovt', og mit forsøg på at redde det gik ikke så godt. Altså syede jeg en ekstra gang med overlockeren, men så begyndte hætten at være lige lille nok. Redningen blev, at jeg syede en ribkant på hele vejen rundt, og hvis man ikke ved det, kan man ikke se, at den ikke skulle have været der. (Dog har jeg planer om på et senere tidspunkt at sy en ny hønehætte sådan, som syvejledningen foreskriver det. Bare sådan for at se forskellen i pasform - og for at bevise over for mig selv, at jeg da godt kan følge en syvejledning ...) 
   I går var også dagen, hvor jeg ved lodtrækning fandt ud af, at bloggeren bag
Boldreels kreative hjørne har vundet min giveaway fra den 2. februar. Præmien er Minikreas snitmønster til smalle bukser str. 4-10 år (Minikrea 30302) og er ikke sponseret af Minikrea, men af mig, fordi jeg synes, det skulle bringe glæde hos en anden, når jeg nu ikke selv skal bruge det. Stort tillykke til vinderen, som snarest får tilsendt sin præmie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...