tirsdag den 17. september 2013

Grønstribede bukser

Det har været en god dag i dag, og jeg har syet et par bukser til sønnen. 
Stribede bukser str. 104.
Egentlig var min plan i dag, at jeg først ville øve fløjteetuder og dernæst tegne nogle snitmønstre af, men jeg nåede kun fløjteøvningen, for så foreslog kæresten, at jeg skulle sy ham et forklæde, hvis jeg havde stof til det. Det havde jeg imidlertid ikke, men der var en rest af noget grønstribet stof, som bare var nødt til at blive til et par bukser i str. 104! Altså fik jeg ikke tegnet mønstre af, men til gengæld fik jeg syet et par bukser til sønnen, som dog - efter i flere dage at have efterspurgt grønne bukser - på ingen måde var interesseret i at prøve dem i dag ...
   I stedet for har han været vældig interesseret i Hamaperler hele dagen, og vi har alle tre brugt eftermiddagen på at være kreative med perlerne. Herligt! 
   Babyen lader stadig vente på sig, men jeg tager det roligt, for uanset hvor lang tid der går endnu, så kommer barnet alligevel lige præcis på sin fødselsdag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...