onsdag den 22. januar 2020

Drivhusdrømme

Jeg drømmer om tomatplanter i drivhuset. Jeg drømmer om at se de små planter spire frem, når frøene er sået. Og jeg drømmer om at spise nye, friske tomater. 
Der er bare stadig et godt stykke tid, til det sker, og inden da skal vi da forresten lige have gjort drivhuset klar til den nye sæson. Lige nu er det nemlig opbevaringsrum for sandkasselegetøj og nogle stole. I øvrigt trænger det til at blive vasket af, men det burde ikke tage så lang tid at gøre. Det skal bare lige være lidt varmere i vejret, og så er jeg klar. Indtil da vil jeg drømme lidt mere om både tomater, peberfrugt og agurker ...

Tak, fordi du læste med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...