onsdag den 1. januar 2020

Godt nytår!

Velkommen til 2020, og farvel og tak til 2019! Det er sådan en lettelse, at der nu står 2020 i kalenderen, selvom det ikke er nogen garanti for hverken godt eller skidt. Men det føles godt.
   2019 har været et dårligt og hårdt år for min familie og mig pga. sygdom, lav indkomst i en periode, mange uforudsete udgifter osv. Men jeg er også taknemmelig, for midt i modgangen har vi mødt hjælpsomhed fra både ventet og uventet kant.
   I 2019 blev vi heldigvis, og til vores store glæde, også beriget med et nyt familiemedlem; vores yngste søn, der bliver et år i slutningen af denne måned. Vi har også nået at mødes med gode venner, som vi ikke har haft kontakt med i årevis, og vi har lært nye mennesker at kende, og det trækker heldigvis op i det samlede billede af, hvordan 2019 har været.
   Jeg er fortrøstningsfuld og optimistisk i forhold til 2020, og jeg glæder mig til at få taget hul på det nye år med alt, hvad det indebærer af op- og nedture, selvom jeg selvfølgelig håber på mest af det første.

Tak, fordi du læste med, og godt nytår!

PS: Billedet viser en smuk rokokobuket, jeg fik af en voksenelev efter sidste undervisningsgang før jul, og jeg har glædet mig meget over de fine blomster.

4 kommentarer:

  1. Godt Nytår til dig og dine.
    Årene skifter og det gør udfordringerne i løbet af året også, på både godt og ondt. Jeg håber I får et dejligt nyt år med positive oplevelser.
    Hold da op en smuk buket du har fået, dejligt med tilfredse elever😊

    SvarSlet
  2. Godt nytår til Jer:-)
    Håber for Jer at 2020 bliver bedre end 2019, men det er også dejligt at høre at hjælpsomhed kan dukke uventet op, når man mindst venter det:-)
    Og at der trods alt også har været lyspunkter...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Susanne! Ja, det gælder om at glæde sig over lyspunkterne.😊

      Slet

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...