lørdag den 18. januar 2020

Kammerater på besøg

I dag har de to ældste børn begge haft en klassekammerat på besøg, og det har været  hyggeligt for både store og små. 
Der blev også leget med Duploklodser i dag.
Først spiste vi morgenmad sammen med den ene kammerat og hans mor (den anden kammerat kom lidt senere), og snakken gik med det samme. (Nybagte boller med smør på er altså også næsten altid et stort hit, og det var det også i dag). Jeg havde bagt både chiaboller og lyse boller, lige inden de kom, og begge slags blev vel modtaget. Der var både te og kaffe på kanden, og de voksne fik snakket lidt mere end til daglig, og børnene fik leget en masse - både ude og inde. Det er sjældent, at manden er hjemme på en lørdag, da han altid arbejder i weekenderne, så det var rart, at vi for en gangs skyld allesammen var hjemme. Det var rart, at vi var sammen om at have besøg.

Tak, fordi du læste med.

2 kommentarer:

  1. Kan godt forstå I hyggede Jer.Arbejde hver weekend, må være svært mht planlægning, familie fødselsdage ect. For selv om man har hverdags fri, så har resten af familien det måske ikke.
    Jeg har tidl. arbejdet hver anden weekend, så alt socialt blev planlagt i friweekenden- Det var eller bĺev en vanesag,men jeg må indrømme at jeg nyder,jeg ikke længere arbejder i weekenden.
    Dejlig søndag til Jer😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og i lige måde.😊 Ja, man skal nyde, hvis hele familien kan holde fri i weekenderne/på samme tid.

      Slet

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...