søndag den 12. januar 2020

Klar til en ny uge

Resten af familien sover, og jeg har bagt boller (igen-igen), lagt vasketøj sammen, ryddet op i køkkenet osv. Nu er vi klar til en ny uge, men inden jeg går i seng, skal jeg lige nå at have lidt Christina-tid. Tid, hvor jeg nok skal komme springende ind i soveværelset, hvis den yngste (og nu snart etårige) søn kalder, men også tid til lidt fløjtespil, tedrikning, stirren ud i luften og måske lidt mailskrivning eller syning. Altså ... jeg skal ikke nå  meget, inden jeg skal sove, men lige nu, hvor børnene sover, og jeg bare er mig selv, føles det som om, at jeg har alle muligheder foran mig. Måske vil jeg slet ikke sy? Måske vil jeg hellere strikke eller læse lidt i en bog, eller ...? Det finder jeg ud af om lidt. Jeg venter lige fem minutter, inden jeg rejser mig fra stolen, og hvis ikke yngstesønnen kalder, så vil jeg nyde at have lidt tid for mig selv. 

Tak, fordi du læste med. Hav en skøn aften, hvis du også er oppe endnu!

4 kommentarer:

  1. Elsker mig tid. Og sætter den gerne (lidt) over søvn, for det lader så dejligt op:-)

    SvarSlet
  2. Den der følelses af at alle muligheder er åbne, den er bare skøn😊
    Rigtig god uge til Jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er.😊 Tak, og også god uge til jer!😊

      Slet

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...