tirsdag den 14. januar 2020

Taknemmelighed

Det er midt om natten, og uvist af hvilken grund er jeg pludselig lysvågen. Jeg er ikke plaget af bekymringer, og jeg har ikke ondt nogen steder. Jeg er bare vågen. Jeg står op og tager en tår vand og lægger mig til at sove igen. Inden da kigger jeg et øjeblik på mine sovende børn og smiler ved tanken om, hvor heldig og privilegeret jeg er, at lige netop de tre er mine (og min kærestes) børn. 
   For et årti siden havde vi ikke børn, og vi arbejdede rigtig meget, men meget har ændret sig siden da, og det er jeg taknemmelig for.

Tak, fordi du læste med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...