mandag den 27. januar 2020

En dag med gråvejr

Det har været sådan en rigtig grå og trist dag i dag. Det har været bidende koldt udenfor, blæsende og vådt. Heldigvis er der både varmt og lyst indenfor. Og tørt. 
Det har mest været indevejr, men jeg har været både ude og inde. Nu er det også mørkt udenfor, og børnene sover. Manden er på job, og jeg skal lige ordne nogle praktiske ting, så dagen i morgen kan blive en ekstra god dag. I morgen er nemlig dagen, hvor yngstesønnen bliver et år! Så skal vi have en af bedsteforældrene på besøg (de andre kommer en anden dag), og derfor skal jeg lige have ordnet nogle praktiske ting, inden jeg selv vil (prøve at) gå (tidligt) i seng. Jeg tror, det bliver en god dag i morgen.

Tsk, fordi du læste med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...