fredag den 10. januar 2020

I dag har jeg fået et julekort

Juhuuu! Jeg har lige fået et julekort med posten. Årets første julekort (sådan da)! Det er sendt helt fra Canada, og jeg skulle nok have haft det for en måneds tid siden, men det gør ikke noget, at det er forsinket. Jeg er nemlig rigtig glad for det, og jeg glæder mig allerede til at sende et (eller to) svar (et nu og et i slutningen af november). Har du også fået (eller skrevet) julekort i år?

Tak, fordi du læste med. Hav en dejlig dag!

3 kommentarer:

  1. Nej, ingen julekort i år herfra.Jeg er faktisk ikke så god til det med at få skrevet julekort (heller til jul) men synes det er hyggeligt at modtage.🤔
    Dejlig weekend til dig og dine.😊

    SvarSlet
  2. Jeg både sendte og fik julekort. Et af dem fra England nåede lige at komme inden nytår ;-) kh. Birgitte

    SvarSlet

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...