onsdag den 15. januar 2020

Røde sko

Gamle og nye røde støvletter.
Jeg ejer ikke ret meget fodtøj, og jeg køber næsten altid samme slags til samme formål. F.eks. går jeg meget i sorte støvletter af mærket Vagabond. Jeg foretrækker, når de er helt flade, fordi jeg går og står meget i løbet af en dag, og sort er valgt af praktiske årsager, fordi sort kan passe til det meste. Indimellem bruger jeg et par sorte støvletter med lille hæl, men jeg går oftest med de helt flade. 
   Meeeeen den røde farve er jo også opfundet, og jeg elsker røde sko, så når muligheden er der, køber jeg også røde støvletter fra Vagabond. Helst de helt flade, fordi de er bedst at stå og gå meget i, men en lille hæl kan dog accepteres, hvis det ikke er muligt at opdrive de flade. 
   Jeg købte slet ikke nyt fodtøj i 2019 og vistnok heller ikke i 2018, så da jeg for et par uger siden fandt et par røde Vagabond-støvletter i min størrelse til nedsat pris, slog jeg til. Jeg foretrækker den lidt mørkere røde farve på mine gamle, flade støvletter, men den lysere og lidt skarpere røde nuance på det nye par kan dog også gå an. Jeg ved godt, at det ikke er nødvendigt at have røde sko, men jeg blivet glad, når jeg tager dem på, og så er de jo alligevel pengene værd.
   Ejer du også noget unødvendigt, som er (næsten) en nødvendighed for dig at have, fordi det gør dig glad?

Tak, fordi du læste med.

2 kommentarer:

  1. De er super smarte dine nye støvler. Jeg vælger altid flade sko/støvler for det har jeg det bedst i. Men synes ofte en lille hæl er pæn til andre.
    Jeg har lidt svært ved at gå forbi garn og må nogen gange( nok for tit, hvis vi spørger manden min) bare lige have lidt. For man ved jo aldrig, om man lige står og mangler det, hvis ideen er der.😉-Men så kan man måske heller ikke kalde det unødvendigt😉😂

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da bestemt nødvendigt at have masser af garn af forskellig slags på lager.😉🙃

      Slet

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...