mandag den 20. januar 2020

Kan man spise for mange chiaboller?

De sidste par uger har jeg bagt chiaboller næsten hveranden dag. Ældstesønnen, især, er nemlig blevet helt vild med dem, og derfor spiser han dem gerne morgen, middag og aften, hvis det er muligt. De er altså også gode, så for én gangs skyld holder jeg mig til en opskrift, og jeg tænker ikke engang på at eksperimentere med smag og ingredienser. (Jeg afviger dog lidt fra opskriften, idet jeg ikke pensler bollerne, men jeg savner ikke æggesmagen, så den afvigelse holder jeg nok fast i). Det, der virker, er der nemlig ingen grund til at ændre på (endnu). Opskriften på de populære chiaboller har jeg i øvrigt fundet på Maria Vestergaards blog lige her.

Tak, fordi du læste med.

2 kommentarer:

  1. De båder lyder og ser lækre ud(kan godt forstå, hvis de er svære at modstå) Generelt er hjemmebag bare lækkert.😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja, hjemmebag slår alt. Men det hænder altså, at vi køber brød hos bageren, hvis vi er bagud med alting herhjemme, og selvom vi nyder det indkøbte brød, så nyder vi bare endnu mere, når vi så selv bager igen.😊

      Slet

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...