tirsdag den 7. januar 2020

Støvregn

Det støvregner og har gjort det hele dagen. Jeg har været med yngstesønnen på besøg i hans kommende dagpleje for anden dag i træk. Vi har kun været der en lille times tid, men det er gået over al forventning.
   Allerhelst ville jeg have ham hjemme noget tid endnu, men det har vi ikke mulighed for. Til gengæld har han fået plads hos verdens bedste dagplejer, som giver os plads og tid til indkøring over lang tid, og det er godt for alle parter. Vi kender hende fra tidligere, fordi hun også har passet vores datter, og vi har et godt samarbejde, som jeg sætter pris på.    Yngstesønnen har god tid til at lære den nye hverdag at kende, og det har jeg også, for jeg starter først på arbejde igen om en måned. Og jeg er kun deltidsansat, så han skal ikke afsted hver dag. Det er godt sådan for vores lille, store familie. 
   Yngstesønnen er faldet i søvn, og de to store børn er kommet hjem fra skole. Jeg har øvet skalaer på mit instrument, og jeg har faktisk også allerede tilberedt aftensmaden. Det er stille og roligt lige nu, og det støvregner stadig. Jeg tænker, at jeg lige vil drikke en kop te, inden den yngste vågner, og der bliver liv og røre i huset igen.

Tak, fordi du læste med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi nyder at have sommerferie

Det blæser, det er gråvejr, og vi har allerede spist nybagte boller og drukket varm kakao i dag. Man skulle tro, der var tale om...